Babyshower vieren: veelgestelde vragen

Babyshower vieren: veelgestelde vragen
Welke babyshower ruimtes hebben jullie allemaal?

We hebben twee verschillende privé ruimtes, maar met een groepje van minder dan 12 personen is het ook mogelijk om een ‘gewone’ tafel te reserveren in de brasserie.

Bij een babyshower van meer dan 12 personen, krijg je automatisch de B-loft of Oranjerie de hele dag voor jullie zelf. De kosten voor zowel de B-loft als Oranjerie bedragen slechts €50,-. Let wel: kom je met meer dan 12 personen en zijn onze privéruimtes al gereserveerd? Dan neem je wél gewoon plaats in de brasserie.

Hoe kan ik een babyshower reserveren?

Reserveren kan via https://reservations.littlerestaurant.com/bubbles-and-blessings. Lukt reserveren op het gewenste moment/met het gewenste aantal personen niet? Stuur ons gerust een mailtje op administratie@bubblesandmorebilthoven.nl. We kijken graag even mee.

Met hoeveel personen kan ik reserveren voor een babyshower?

Er is geen minimum aantal en je kunt met maximaal 60 personen bij ons terecht.

Je kunt een privé-ruimte huren als je wilt. Bij een babyshower van 13-30 personen krijg je automatisch de B-loft of Oranjerie de hele dag voor jullie zelf, je betaalt dan ‘huur’ van de ruimte; de kosten voor zowel de B-loft als Oranjerie bedragen slechts €50,-. Je hebt de ruimte dan de hele dag voor jullie zelf.

Let wel: kom je met meer dan 12 personen en zijn onze privéruimtes al gereserveerd? Dan neem je wél gewoon plaats in de brasserie.

Let wel: wil je met meer dan 30 personen komen? Hiervoor kun je ons een mail sturen op administratie@bubblesandmorebilthoven.nl. We kijken dan graag mee naar de mogelijkheden om bijvoorbeeld onze gehele brasserie af te huren.

Ik weet het definitieve aantal gasten voor mijn babyshower nog niet, kan ik al reserveren?

Dat kan zeker, als je bij reservering vermeldt wat het aantal ongeveer zal zijn, kun je nog tot uiterlijk twee dagen van te voren het definitieve aantal doorgeven.

Hoelang heb ik de babyshower ruimte als ik een privé-ruimte huur?

Je hebt dan de hele dag de ruimte voor jullie zelf.

Kan ik de babyshower door jullie laten versieren? Wat zijn de kosten?

Dit kan zeker. We versieren uitgebreid met slingers, heliumballonnen en andere decoratie. We versieren de ruimte en/of tafel uitgebreid in roze, blauw of een neutrale kleur voor slechts €50,- per reservering. Zo is de ruimte helemaal af wanneer jullie aankomen, en hoeven jullie alleen nog maar te wachten op de zwangere.

Flink uitpakken? Voor €30,00 extra bouwen we een mooie setting met grote BABY-letter-lampen.

Je kunt op deze pagina meer lezen over de versiering en tafel.

Hoe ziet een gedekte babyshower tafel eruit? Wat zijn de kosten?

We dekken de tafels altijd kosteloos in met linnen/katoenen tafelkleden en servetten. De high tea serveren we op mooie etagères en/of schalen/planken. We dekken de tafel feestelijk in met luxe high tea servies (kopje, schoteltje, bordje). En klein bestek. Een tafel bij Bubbles zal áltijd af worden gedecoreerd met bloemen en/of kaarsen uit eigen warenhuis.

Bekijk alle foto’s en lees alle info op de volgende pagina: https://bubblesandmorebilthoven.nl/babyshower-locatie-utrecht/babyshower-ruimte-utrecht-bilthoven/.
Ook kun je een kijkje nemen op onze Instagram-highlights om door ons verzorgde babyshowers te zien via: https://www.instagram.com/stories/highlights/18051895135421120/.

Wat voor soort babyshower versiering kan ik kiezen?

Je kunt dan zelf een voorkeur doorgeven: roze, blauw of neutraal. We versieren met trosjes heliumballonnen, verschillende soorten slingers en tafeldecoratie. Flink uitpakken? Voor €30,00 extra bouwen we een mooie setting met grote BABY-letter-lampen.

Bekijk alle foto’s en lees alle info op de volgende pagina: https://bubblesandmorebilthoven.nl/babyshower-locatie-utrecht/babyshower-ruimte-utrecht-bilthoven/.
Ook kun je een kijkje nemen op onze Instagram-highlights om door ons verzorgde babyshowers te zien via: https://www.instagram.com/stories/highlights/18051895135421120/.

Mag ik zelf versiering voor de babyshower meenemen?

Het meest gebruikelijk is om de ruimte door ons te laten versieren voor in totaal slechts €50,00. Soms willen babyshower gasten onze versiering graag nog aanvullen met wat eigen, persoonlijke decoratie.

Zelf versiering meebrengen is toegestaan, mits aangegeven bij de reservering en afhankelijk van wat voor versiering. Zo is confetti niet toegestaan in verband met het opruimwerk. Wil je graag opvallende versiering meebrengen zoals bijvoorbeeld een ballonboog? Overleg dan even met ons om te kijken wat mogelijk is in de ruimte.

Zelf een paar slingers, ballonnen of tafeldecoratie meebrengen is toegestaan, mits deze door jullie zelf weer wordt verwijderd.

Kan ik een babyshower bij jullie vieren als er gasten met allergieën en/of dieetwensen bij het feestje zullen zijn? Wat zijn de mogelijkheden voor hen?

Je kunt altijd aan ons doorgeven of je allergieën of andere dieetwensen hebt. Een high tea kunnen we vegetarisch, halal, glutenvrij en lactosevrij serveren. De chef zorgt dan voor een passend alternatief.

In verband met de kosten van glutenvrije producten, rekenen we voor een glutenvrije high tea een meerprijs van €5,00 per persoon. Ook kun je voor een minder uitgebreide glutenvrije high tea kiezen, voor de ‘normale’ prijs.

Let wel: ‘sporen van’ kunnen we nooit helemaal uitsluiten.

Serveren jullie ook babyshowertaarten?

Binnen ons kleine warenhuis hebben we ook een eigen patissier. Hier maken we regelmatig de mooiste babyshowertaarten. Je kunt hier kiezen voor een roze, blauwe of neutrale taart: https://bubblesandmorebilthoven.nl/product-categorie/food-bestellen-bubbles-more/taart-bestellen-bilthoven-utrecht/.

Kan ik ook een babyshower bij jullie reserveren als ik iets anders wil eten/drinken dan een high tea?

Een babyshower kun je vieren hoe je zelf wilt. Het meest gebruikelijke is een babyshower vieren door middel van een high tea. Maar natuurlijk kun je ook kiezen voor bijvoorbeeld een lunch of high wine. Je kunt hier een kijkje nemen op de menukaart van de brasserie: https://bubblesandmorebilthoven.nl/menu-brasserie-bubbles-and-blessings-brasserie/.

Mag ik zelf eten meenemen wanneer ik een babyshower ruimte huur?

Nee, dit is niet toegestaan.

Kan ik de high tea grande ook alcoholvrij krijgen bij de babyshower?

Zeker, we zorgen voor een passend, alcoholvrij alternatief.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden/regels van een babyshower?

Op alle bestelde of gereserveerde producten of diensten die etens- en drinkwaren of bloemen bevatten geldt: u kunt tot uiterlijk 48 uur voor de afhaaldag, bezorgdag of dag van geleverde dienst(en) uw bestelling annuleren. Een bestelling of reservering annuleren kan via de mail of telefonisch.

Annuleert u uw bestelling of reservering korter dan 48 uur voor de afhaaldag, bezorgdag of dag van geleverde diensten? Dan zijn we genoodzaakt om  100% van de kosten in rekening te brengen in verband met het werk dat onze professionals steken in deze vergankelijke, ambachtelijke en/of gepersonaliseerde producten en/of diensten.

Let wel: komt u met meer dan 30 personen? Dan kunnen de (annulerings)voorwaarden afwijken van bovenstaande informatie.

Bekijk voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Wat kost een babyshower bij jullie?

Je kunt een babyshower zo gek maken als je zelf wilt. Bekijk de volgende pagina voor de verschillende kosten en een indicatie: https://bubblesandmorebilthoven.nl/babyshower-locatie-utrecht/wat-kost-een-babyshower/.

Van hoe laat tot hoe laat zijn jullie open/mogen we blijven?

We zijn elke dag van de week geopend tot 17:00 uur. Als je een privé-ruimte reserveert heb je deze de hele dag tot je beschikking.

Waar kan ik parkeren/is dat gratis?

Je kunt bij ons voor de deur 1,5 uur parkeren met een blauwe parkeerschijf. De meeste babyshowers duren wel langer dan 1,5 uur, dus we raden aan om de auto te parkeren onder het winkelcentrum (gratis en onbeperkt). Je loopt dan in 3 minuten naar Bubbles & More. Je vindt de parkeergarage door naar de Kwinkelier 62 te navigeren.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen voor advies over een babyshower?

Via onderstaand contactformulier kunnen we u het makkelijkst helpen.

    Wilt u een bestand naar ons sturen? Dat kan via onderstaande knoppen (meerdere bestanden? elk bestand dient los per knop geuploaded te worden).


    Een mail aan administratie@bubblesandmorebilthoven.nl of bellen naar 030 228 3882 kan ook.

    Ik heb voor een babyshower specifieke wensen die niet passen bij jullie standaard eten, tafelgoed en/of versiering. Hoe kan ik deze bespreken?

    Wil je echt flink uitpakken of heb je heel specifieke wensen? We vragen je dan om een mail te sturen naar administratie@bubblesandmorebilthoven.nl. Als je je wensen voor ons op een rijtje zet, denken we graag met je mee over de mogelijkheden. Indien gewenst kunnen we ook een persoonlijk gesprek (fysiek of telefonisch) inplannen om het feest door te spreken.

    Titel

    Ga naar de bovenkant